BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
"ΟΡΚΙΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?"

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

"Δε μας χέζεις ρε Νταλάρα..." Καμία σχέση με το κείμενο!

Εδώ και αρκετές μέρες βασάνιζω το μυαλουδάκι μου πως ακριβώς θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσω να γράφω τα πολλά και διάφορα που κατά καιρούς με απασχολούν, με αφήνουν αύπνη, με οδηγούν στο ψυγείο, στα ερμαράκια της κουζίνας, στα άκρα...και γενικά με κάμνουν να χτιτζιάζω!!!

Τελικά πόσο Φάουσα θα έπρεπε να είμαι...και πόσο φαουσιλίκκι μπορεί ν'αντέξει ο οργανισμός μου??
Διερωτούμαι πραγματικά!  Κάμνω την αυτοκριτηκή μου και καταλήγω στο συμπέρασμα πως μάλλον θα έπρεπε να βαφτιστώ 'η Μεγάλη Βλάγγα' αντί για Φάουσα!
Διότι μόνον έτσι εξηγείται η απίστευτη υπομονή που διαθέτω!

Υπάρχει στατιστική για το πόσες ευκαιρίες πρέπει να δίνουμε στους άλλους? Πολλές?? Πάρα πολλές??  Γιατί?  Για ν'αποδειχτεί στο τέλος πόσον αρνιά είμαστε που τους πιστεύουμε? (Μπέεέεε)

Στατιστικά αποδεδιγμένο όμως είναι το γεγονός πως κάθε γιορτήν τζιαι Πάσκαν,, θα είναι πα-σκασμένα τα νεύρα μου!!

Θα μου πείτε...ότι πάθει το πλάσμαν, εν που την τζιεφαλήν του!  ορ...
Ας πρόσεχες κοπέλα μου...τι τα έχεις τα ματάκια (αφού μυαλό δεν ξέρουμε ακόμα πόσο διαθέτεις)?

Όπως και να'χει, εγώ τα νεύρα μου βρήκα τρόπο και προπάντων ΤΟΠΟ..να τα φκάλλω!! :)

Ευχαριστώ το Blog μου!
Φιλία

3 σχόλια:

Defiance είπε...

Καλή αρχή και καλοσώρισες στην μπλογκόσφαιρα. Φκάλε τα νεύρα σου και έννεν καλά να τα κρατάς που μέσα σου.

Blog Skepseon είπε...

A, μάνα μου τι έχουμε να θκιαβασουμε!
Τωρά εκατάλαβα την βλάγγαν! Καλή εκτόνωση τζαι καλή αρχή!

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

Thanks for visiting guys!
Εννοείται πως είμαι μπίιιγκ φάν και των δύο σας ;)