BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
"ΟΡΚΙΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?"

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Δε μας χέ..!

Και μιάς και καταντήσαμε το 'Coloς-Von-Jean' του κάθενου, κάλο θα ήταν να γνωρίζουμε και κάτι από την ένδωξη Ιστορία του κωλόχαρτου!



Πριν απ' αυτό χρησιμοποιούνταν διάφορα υλικά (όπως λέμε οικοδομής έναν πράμαν??)!!
Οι πρωτόγονοι χρησιμοποιούσαν φύλλα (άααχ) και κλαδάκια (άουχ), όπως κάνουν και ορισμένα είδη πιθήκων.  Φυσικά τ'αποτελέσματα μπορείτε να τα παρατηρήσετε και μόνοι σας πιο κάτω!


 Μέχρι και πριν από έναν αιώνα χρησιμοποιούνταν ξερά φύλλα, ειδικά εκείνα που περιβάλλουν τον καρπό του αραβοσίτου. Στις Ινδίες και στον αραβικό κόσμο χρησιμοποιούνται από παράδοση τα δάχτυλα του αριστερού χεριού. Έλεος! Μέχρι εδώ έφτασε το ντισκριμινέϊshον για του αριστερόχειρες!



Το χαρτί άρχισε να χρησιμοποιείται το 18ο αιώνα, με τη γέννηση των ημερήσιων εφημερίδων (talk about innovation)!! Οι εφημερίδες διατήρησαν αυτή τη 'duo σε ένα' λειτουργία - της ενημέρωσης και του bottom σας sanitation - μέχρι πριν από μερικές δεκαετίες.


Χμμ... oh yes, είμαι σίγουρη πως ο ανεπιθύμητος σου ξάδερφος σκούπισε με περισσότερη ευχαρίστηση τον ποπό του με τη ΔΗΛΩΣΗ που δημοσίευσες ρε φίλε!
Anyways, η πρώτη φορά που παράχθηκε χαρτί υγείας ήταν στην Αγγλία το 1880, όμως δεν ήταν σε ρόλο αλλά σε φύλλα συσκευασμένα σε κουτί, τα οποία δεν ήταν και τόσο απαλά (πάλε)!!


 Χάθηκε ρε παιδί μου λλίο παμπάτζιν με το ροδόστεμμα!??!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θέλει μου τζαι ροδόστα(γ)μμαν ο κώλος σου! Είσαι η κόρη του Τσιτσίνια; :D

Y.Γ: πανικέλλιν η αγγελία του εξωμετοshίτη...είχα την τζι εγώ στο μπλόγκ παλιά. Φύρνουμαι κάθε φορά που το θωρώ χαχαχα

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

πελλέ μου εν έχω πρόπλε,,,κανονίζουμαι τζιαι με κανένα μωρομαντιλούδιν! :D

του εξωμετοshitty (rofl!!!) έμεινεν του η κατζίιαα χαχαχαχαχα

Defiance είπε...

ROFL. Δυνατή ανάρτηση τζαι έρευνα.
Εθύμισεν μου μιαν ιστορία με τη βασίλισσα Ελισάβετ που ήταν να επισκευτεί την Αυστραλία τζαι έκαμεν τους πρόβλημα γιατί εν είχαν μαλακό τρίφυλλο κωλόχαρτο με άρωμα λεβάντας (αν θυμούμαι καλά).
Μα έντα λέτσιες οι Ινδοί τζαι οι Αράπιες ρε γμτ.

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

νέξ τάιμ εννά κάμω έρευνα για τους μπιτέδες,,,τζ'όι να μου 'κλέψει' κανένας το Θέμα μου αααα!!!!!! :Dxaxa