BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
"ΟΡΚΙΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?"

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Dormire Apelpistikamente!



 
Μάτι μισόκλιστο να μεν εισβάλει το φως.
Διαισθάνεσαι οτι μάλλον εξημέρωσεν, όμως αρνείσαι να το αποδεχτείς!! 
Ο πασάς φακκά γυρούς μέστα σεντόνια τζιαι ξυπνά σε παραπάνω! 
Αρκέφκεις να νευριάζεις τζιαι απλώνεις σιέρκα προς το κινητό να ελέξεις την ώρα...
-     - Ακόμα εν εξέμιση...ούφφου εν θέλω να ξυπνήσω! Γγκκκρρρ κάμε πιο τζιι ρε μάναμου, ήρτες ούλλος μέστα πλευρά μου έννα με σύρεις κάτω!!!

Ξανά φακκά γυρούς να πάει πάνταν του τζιαι παραμιλά...
-        - Είσαι στο νησί??
-        -  Που είμαι μαναμού???
-        -  Στο νησί, είσαι στο νησί???
-        - Ναι καλό, είμαι στο νησί και πάω προς την ενδοχώρα!!!!

Χλωμό το βλέπω για ύπνο δεύτερο ημίχρονο, οπόταν ας σηκωθώ σαν καλή δούλα νοικοκυρά να κάμω που γωνιάς το σπίτι  πριν πάω δουλειά!!!!! (έτο θωρείς τωρά?? Ο λιγοστός ύπνος ήδη επιρέασεν τον εγγέφαλο μου!!!)  Ας μείνω μέστα ρούχα πέρκει μου περάσει!!

Όμως δεν μπορώωωωωωω λαλώ σουυυυυ!!  Θέλω να τζιμούμαι όπως μου αρέσκει!!  Να σβήννω το έαρκοντισhιο ότι ώρα θέλω, να σβήννω την τελεόρασην όποτε μου γουστάρει, να κατεβάζω τα ρόλεξ ως κάτω σε συσκότηση mode να μεν ηξέρω τι ώραν ανατέλλει ο ήλιος το χάραμα!!
Θέλω το κρεβατούι μου ναν μόνο για μένα χωρίς κανένα!!  Να φακκώ εγώ γυρούς που ούλλες τες πάντες!! Να σhιεπάζουμαι να ξισhιεπάζουμαι αλα καρτ τζιε όπως μου καπνίσει!!
Καταλάαααβειιιιιςςςςςςς???????????

Γιατί τα μωρά νάχουν το δικόν τους δωμάτιο ο καθένας, τζι’εγώ που ζητώ πραγματική ξεκούραση να πρέπει να το μοιράζομαι (όοολο το βράδι)???? Ααα??  I have no soul??? :(
Εν θα είσhεν πιο πολλύν action, αν είχε ο καθένας το δωμάτιο του, το πράϊβασι του, τα σηστήμια του τέλος πάντων, τζιαι να βρεθούμαστεν υπό τύπο επίσκεψης (ολιγόωρης) ? :)

Θυμούμαι που είμουν πιο μιτσιά τζι’έβλεπα κανέναν εργούι που ερωτεύκουνταν που την πρώτη ματιάν τζιαι μετά η επόμενη σκηνή έδειχνεν τους μέστο κρεβάτι να σhαμαλίζουντε, τζιαι εξυπνούσαν (imish) αγγαλιασμένοι, ο ένας μέστα μούτρα του άλλου, τζίνος καρακούκλος φρέσκος σαν το λουκκούμιν τζιαι η άλλη παντές τζι’έφυεν τζίντην ώραν που κομμωτήριο, σπά τζιαι μακιγιέζ....ΜΑ ΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΠΕΖΕΤΕ ΣΙΟΡ?!?!?!!!  Εγώ αν τζιμηθώ έτσι σκέδιον (τάχα) τζιαι ξυπνήσω αγγαλιά μέστα χαμόγελα τζιαι τα μέλια (huh??) έννα θέλω κολλάρο για να πάω δουλειά, τζιαι μόλις σχολάσω φυσιοθεραπεία!!!

Σηκώννει να σας κινήσω αγωγή για παραπλάνηση, τζι’εσάς που τα έργα...τζι’εσάς που εγράψετε ούλλα τα παραμύθκια!!!  Σιχτίιρρρρ πρωί πρωί...


15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ήταν να πω καλημέρα αλλά φοούμαι... :Ρ

evroskarseras είπε...

να πελλάνεις έχω 2 κρεβάθκια όφκερα τζαι ππέφτω όπου μουρτώσει, όπως το leshi ! Η μαλακεία 7 το πολλύ είμαι iShia πάνω.

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

Ινβίχτους - εν οκ ρε φίλε επέρασε μου :) χαβ ε νάις γουϊκεντ!

Εύρο - ου γαμώτο ααααα!!
Θέλω τζι'εγώ να απλώννω όπως το λέσhιιιι ρεεεεε :@

Πρασινάδα είπε...

"Το δικό μου πάπλωμα είναι για 2 άτομα" αλλά το απολαμβάνω μόνη μου! Έσhει τζαι τα καλά της η σινγκολ λάιφ....

Αν κάμεις ότι νευριάσεις τζαι στείλεις τον έστω για μια νύχτα "καναπέ";;;;

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

Kori Prasinada??!!! sannamou tzie balleisme na mallwsw me ton xaspa??
Gia na paei kanape prepei na ginoumen pou pente xwrka manamou!!
Fysika kapote ama podjimithei kanape...pezo tzi'egw pello :P

Πρασινάδα είπε...

Επαρεξηγησες με ρε....εν είπα να γίνετε που πέντε χωρκά.... :Ρ

Αραγέ σου αν τζείνος έγραφε ανάλογο ποστ τί θα ελάλεν;; (για να δείς τζαι την άλλη πλευρά του ζητήματος)

evroskarseras είπε...

Εγώ νομίζω εν θέλει να δει καμιά πλευρά. Απλά θέλει το κρεβάτι μαν-iΣή της.

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

Τι θα ελάλεν κ τι θα ελάλεν :)
Έτο ηταν να πει πως έσhει τα καλά της κοιλιακής του χώρας...πως τρώει πίννει, απλώννει τζιαι...τζιμάτε σαν το πουλλούιν!
Η Φάουσα η γενέκα του εν πάστη κόχχη του κρεβαθκιού που τζιμάτε...εν την νώθει ούλη νύχτα!! χαχαχαααα

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

@ Εύροςςς
ΜΑΝΙΣhHHHH MOY!!
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΤΑΙ ΤΟΥΤΗ Η ΛΕΞΗ...ΑΧΧΧ :)

Ænima είπε...

το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι τα ζευγάρια συνήθως ζουν την καταπίεση του ενός κρεβατιου για περίπου 40 χρόνια και μετά αθυμούνται να τζιμούνται σε ξεχωριστά. ποτέ εν το κατάλαβα..

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

@ AEnima
E nai..dioti meta paraxontrainei to prama gia na anaiXESE kai ta gastrenterika problimata tou gerou sou mazi me to sarraound roxalito effe!! LOL

EaglEye είπε...

ax poso se niwthw! fisika o xaspas en na se niwthei parapanw giati kapote ppouniarw ton-katalathos- i kapote ginoumai rezili giati san tzimoumai xaskogelw ...tziai akouei me....!

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

@ kori Aetommata
telika en polla anysixos o ypnos sou tzie sena :D

Τρελο Αγορι είπε...

Faousoua goustaro trela to comment me ta ergouthkia :) k ego etsi entiposi eixa ospou k ekama to k epatha tin mia k ekso

Ουφ! είπε...

ω! αυτό με τις ξεχωριστές κρεβατοκάμαρες αρέσκει μου πολλά... μη σου πω ότι έτσι ανανεώνεται και η σχέση!