BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
"ΟΡΚΙΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?"

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΣΣΑΤΕΜΠΟ...

1. TΙ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ;;

Πολλά πρωϊ για να κοιτάξω

2. ΟΝΟΜΑ;
Φάουσα (αλλά μεν το πιστέψετε)

3. ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ;
εν μέστο σσιειμώνα πάντως

4. ΖΩΔΙΟ ?
νομίζω ποντικός στο κινέζικο οροσκόπιο

5. ΥΨΟΣ ?
οϊ εν έσπασα τίποτε

6. ΧΡΩΜΑ ΜΑΛΛΙΩΝ ?
παρταλοφίτυλλα

7. ΧΡΩΜΑ ΜΑΤΙΩΝ;
μπλού μπλάκ

8. PIERCING ?
2 τρύπες

9. TI ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙς;
εν είμαι σίουρη,, καρτερώ το job description!

10. ΑΓΑΠΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ;
ακατάχνωτα μάναμου!

11. ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΟΛΗ ΚΑΤΟΙΚΕΙΣ ?
ΠόλαΣέλα

12. ΕΧΕΙΣ ΖΩΑ ?
όϊ...εβαρεθήκαν μας τζι'εφύαν :(

13. TATOOS ?
θέλω!

14. ΕΧΕΙΣ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΠΟΤΕ ?
στραβάρα μέστα μμάθκια μου!

15. ΕΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙΣ ?
ναι..ναι..ναι..(αλλλά αμά αρκέφκαν τζίνοι να κλαίουν..εφάκκαν μου πολλά!!)

16. ΕΙΧΕΣ ΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;
μεν μου το αθθυμίζεις!

17. ΣΙΧΑΙΝΕΣΕ ;
τες ρέχχες και τους ξερόλες

18. PEPSI 'H COCA COLA ?
ζίρο!

19. ΜΠΥΡΑ Η ΚΡΑΣΙ ?
τσακρί

20. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ?
ν'άφτω τα κάρβουνα!

21. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ ΕΣΣΩΡΟΥΧΩΝ ?
εν έχω!

22. ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ ?
37-40

23. AΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ?
εξαψήφιος

24. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ;
ότι χωρεύκω παίζε μου

25. ΛΟΥΛΟΥΔΙ;
ορχιδέα

26. ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΕΧΘΑΝΕΣΑΙ;
φούρπος, πολιτικά, ψυχοπλακωτικά...

27. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ CARTOON
ο κκάσπερ

28. AΓΑΠΗΜΕΝΟ JUNK FOOD
γύροςςςςς

30. ΑΓΑΠΗΜΕΗ ΣΕΙΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ?
Χ-Φάϊλς

31. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ;
εν πολλά

32. ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ?
τζίνος που ξέρει την απάντηση!??
τζίνος που εν πιο κοντά στο τελέφωνον!???

33. ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;
τζίνος που εν μέστο πάνιο!!!?

34. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ CD
εν αποφασίζω...

37. ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ
άου τα κόκκαλα μου!

38. ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙς ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
με τα κυάλια ανάποδα!

39. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΧΩΡΙΖΕΣΑΙ ΠΟΤΕ
το μόπαϊ...δυστυχώς έγινε πάρτ οβ μί.

40. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΣΟΥ
σσχιζμαθκιές που θέλουν στοκκάρισμα!

41. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΣΟΥ
τον άππαρο

42. ΚΑΦΕΣ;
ενδοφλέβιος...ευχαριστώ

43. ΓΛΥΚΟ;
μμμμπράουνις....χότ με παγωτούϊ

46. ΤΙ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ;
...μου λείπεις κάθε μέρα...

47. KAPNIZEIS KOLOPAIDO?
σαν τη τσιμινιά!

48. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ
ο ΝΕΜΟ το ψαρούϊ

49 ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΖΩΟ
το ππόνι (θέλω,,θέλω,,θέλω!!!)

50. ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;
Σε άλλο πλανήτη...(τούτος έχει τα χάλια του)!

51. TI ORA EINAI TORA?
Δευτέρα 13/9

1 σχόλια:

Finikas είπε...

Άρεσε μου το καπνίζω σαν την "τσιμιθκιά" :) Μπράβο ρε Φάουσα απόλαυσα το το΄το... εν που τα καλλύττερα...